
Η εκπαιδευτική εκδρομή πραγματοποιήθηκε το χρονικό διάστημα 12-15 Μαρτίου 2025 στο πλαίσιο του αναλυτικού προγράμματος. Αρχηγός της εκδρομής ήταν η κ. Πλούμη Παρασκευή και συνοδοί οι κ. Καφφέ Γεωργία, κ. Κωστοπούλου Στέλλα και κ. Μπαλής Νικόλαος. Τη διοργάνωση της εκδρομής ανέλαβε το πρακτορείο «Manessis Travel», μετά από αξιολόγηση των προσφορών που είχαν υποβληθεί στο σχολείο.
Η ομάδα των μαθητών και των εκπαιδευτικών ξεκίνησε με πούλμαν από σημείο πλησίον του σχολείου την Τετάρτη 12 Μαρτίου στις 7.00 πμ. Κατά τη διαδρομή προς τα Ιωάννινα έγιναν δύο στάσεις μία πριν και μία μετά τη γέφυρα του Ρίου-Αντίρριου. Πριν την είσοδο στην πόλη η ομάδα επισκέφτηκε το Μουσείο κέρινων ομοιωμάτων Βρέλλη. Οι μαθητές/τριες ξεναγήθηκαν στον χώρο κι εντυπωσιάστηκαν από τα εκθέματα.
Την Πέμπτη 13 Μαρτίου ξεκινήσαμε νωρίς το πρωί για την εκδρομή στα Ζαγοροχώρια. Η πρώτη στάση ήταν στο γεφύρι του Κόκκορη, όπου είχαμε μια σύντομη περιήγηση. Στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε προς το Μονοδέντρι, όπου περιηγηθήκαμε στο χωριό και κατευθυνθήκαμε προς τη Μονή Αγίας Παρασκευής και απολαύσαμε τη θέα στο φαράγγι του Βίκου. Επιστρέψαμε στην πόλη για φαγητό και ακολούθως επισκεφτήκαμε το Μουσείο Αργυροχρυσοχοϊας.

Την Παρασκευή 14 Μαρτίου επισκεφτήκαμε μετά το πρωινό το σπήλαιο Περάματος έξω από τα Ιωάννινα στο οποίο είχαμε οργανωμένη ξενάγηση. Στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε προς το Μέτσοβο, όπου γευματίσαμε και μείναμε μέχρι το απόγευμα.

Το Σάββατο 15 Μαρτίου ξεκινήσαμε για την επιστροφή μέσω Μετεώρων. Στα Μετέωρα επισκεφτήκαμε τη Μονή Αγίου Στεφάνου, όπου είχαμε σύντομη ξενάγηση και ακολούθως ανεβήκαμε στο μεγάλο Μετέωρο, το οποίο είχε πάρα πολύ κόσμο κι η περιήγηση ήταν δύσκολη. Στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε προς τα Τρίκαλα για φαγητό και σύντομη περιήγηση. Η επιστροφή έγινε χωρίς προβλήματα με δύο στάσεις στο δρόμο κι η άφιξη στου Ζωγράφου ήταν στις 9.00 μμ.

Η εκπαιδευτική εκδρομή διεξήχθη ομαλότατα. Οι μαθητές ωφελήθηκαν από αυτήν τόσο σε μορφωτικό όσο και σε πολιτιστικό και ψυχαγωγικό επίπεδο. Είχαν τη δυνατότητα να επισκεφτούν και να γνωρίσουν μια όμορφη περιοχή της Ελλάδας και να ευαισθητοποιηθούν σε μορφωτικό όσο και σε πολιτιστικό επίπεδο. Παράλληλα ενισχύθηκαν οι δεσμοί φιλίας και ομαδικότητας μεταξύ των μαθητών καθώς και των καθηγητών τους.